تاکسی فروش
تاکسی فروش
تاکسی فروش,بیمه رانندگان تاکسی واکسن‌ نزده قطع می‌شود,بیمه رانندگان تاکسی,بیمه تکمیلی تاکسیرانی,تاکسیرانی,واکسن رانندگان تاکسی

بیمه رانندگان تاکسی واکسن‌ نزده قطع می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: در صورت تزریق نکردن دو دوز واکسن، پروانه فعالیت رانندگان تاکسی تمدید نمی‌شود در نتیجه بیمه آن‌ها قطع می‌شود.

آیت حمیدی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد،  اظهار کرد: حمل و نقل درون شهری با سلامت و جان مردم سر و کار دارد؛ در مصوبات اخیر ستاد مدیریت کرونا در خوزستان مشاهده شد که در مسائل حوزه حمل و نقل درون شهری، پلیس راهور در بازرسی‌ها دخیل نشده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با ۹ بازرس به تنهایی نمی‌تواند این حوزه وسیع را مدیریت کند بنابراین برای ضمانت اجرای کار، در مصوبات این حوزه باید پلیس راهور دخیل شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر صد درصد رانندگان فعال در ناوگان تاکسیرانی اهواز دو دوز واکسن تزریق کرده‌اند و در حال تزریق دوز سوم هستند. در صورت تزریق نکردن دو دوز واکسن، پروانه فعالیت رانندگان تاکسی تمدید نمی‌شود در نتیجه بیمه رانندگان تاکسی قطع می‌شود.

وی افزود: پروانه فعالیت رانندگان نیمه فعال نیز تمدید نخواهد شد و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

در ادامه کوروش سبزعلی رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز نیز اظهار کرد: همه رانندگان این سازمان دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: تزریق دوز سوم رانندگان اتوبوس‌ها نیز از اول دی‌ماه آغاز شده است و این روند ادامه دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *