تاکسی فروش
تاکسی فروش
تاکسی فروش,جایگزین سمند و ۴۰۵ وارد ناوگان تاکسیرانی شد,تاکسی سمند,تاکسی پژو 405,تاکسی پراید,جایگزین سمند,تاکسی سمند سورن پلاس

جایگزین سمند و ۴۰۵ وارد ناوگان تاکسیرانی شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.

جایگزین سمند و ۴۰۵ وارد ناوگان تاکسیرانی شد

به گزارش تاکسی فروش،مهدی خطیبی با بیان این‌که پس از واگذاری تعهدات باقی مانده از تاکسی سمند و دریافت مجوزهای لازم برای سورن پلاس، این محصول جایگزین سمند و ۴۰۵ خواهد شد، تاکید کرد: براساس فرامین هشت گانه رییس‌جمهوری، امسال خط تولید محصولات ۴۰۵ و سمند متوقف خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر کم‌تر از ۱۶۰۰ تعهد تاکسی سمند EF۷ باقی مانده که این تعداد به تولید رسیده و آماده واگذاری به تاکسی‌داران محترم است و تعهد به جا مانده‌ای برای تاکسی پژو ۴۰۵ وجود ندارد.

خطیبی تصریح کرد: با رفع مشکل شماره‌گذاری و دریافت مجوز، خودروها واگذار و دیگر خودرو سمند از خط تولید برای همیشه حذف خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که با عرضه تاکسی سمند سورن پلاس دوگانه سوز و افزایش سطح ایمنی و تجهیزات در اختیار راننده و مسافران، رضایتمندی بیش‌تری حاصل خواهد شد، گفت: شبکه خدمات پس از فروش نیز برنامه‌های حمایتی از رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

وی افزود: این خودرو با ترکیب سوخت بنزین و گاز قادر به پیمایش حدود یک‌هزار کیلومتر مسافت است، ضمن این‌که موتور تعبیه شده در آن از نوع EF۷ پایه گاز سوز بوده و علاوه بر تغییراتی در ظاهر، برخی آپشن‌ها و امکانات نیز به آن اضافه شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح نوسازی تاکسی‌ ها خبر داد و گفت: طبق قرارداد در حال تنظیم با اتحادیه تاکسی‌رانی، مقرر شده تا در سال جاری، ۱۰ هزار تاکسی با سورن پلاس جایگزین شود.

وی گفت: اجرای این طرح در مردادماه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. شهروند
    شهروند ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ پاسخ

    راننده تهران میتونه اینو بخره اونی ک توی شهرستان هست درامدش چی هست،چرا طرح تبدیل تاکسی به شاخصی رو احیا نمیکنید و راننده ضرر نکنه،ما باید تا عمر داریم فقط قسط بدیم اخرشم اسقاطشون کنیم ،ظلم نکنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *