تاکسی فروش
تاکسی فروش
تاکسی فروش,مشکلات حقوقی تاکسی‌ بانوان حل شد,تاکسی سمند,تاکسی پژو 405,تاکسی پراید,مشکلات تاکسی بانوان,سند خودرو تاکسی بانوان

مشکلات حقوقی تاکسی‌ بانوان حل شد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از باز شدن گره تاکسی های بانوان تهران خبر داد و گفت: امکان انتقال اسناد و اسقاط و جایگزینی تاکسی‌های بانوان فراهم شد.

تاکسی فروش|مشکلات حقوقی تاکسی‌ بانوان حل شد

جعفر تشکری هاشمی ، با بیان اینکه تاکسی های بانوان دارای مشکلات حقوقی بودند، گفت: بانوان به دلیل مشکلات حقوقی تاکسی هایشان، امکان انتقال اسناد و اسقاط و جایگزینی تاکسی های خود را نداشتند که خوشبختانه آنگونه که به من اطلاع دادند،  با پیگیری های انجام شده توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران این مشکل تاکسی بانوان حل شده است.

وی بیان کرد: با حل این مشکل، انتقال سند صورت گرفته و در مواردی که راننده تاکسی، تقاضای اسقاط داشته باشد تا تاکسی نو دریافت کند نیز این مهم محقق شده است.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، آنگونه که به من اعلام کردند با حل این مشکلات، مسائلی در حوزه تاکسی بانوان باقی نمانده اما اگر هنوز هم از صاحبان تاکسی بانوان افرادی هستند که مشکلاتشان پا برجاست، می‌توانند مراتب را اعلام کنند تا  در سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران و شورای شهر پیگیر مشکلات آنها باشیم.

منبع : خبرگزاری ایسنا

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *