تاکسی فروش
تاکسی فروش
تاکسی فروش,رانندگان تاکسی,دفترچه رانندگان تاکسی,دفترچه تاکسیرانی,کارنامه تاکسیرانی,واکسن رانندگان تاکسی,کرونا

تمدید دفترچه تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن

تاکسی فروش| تمدید دفترچه تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: به‌زودی دفترچه تاکسیرانی تنها به‌شرط داشتن کارت واکسن تمدید می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر لزوم واکسیناسیون رانندگان تاکسی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده رانندگان تاکسی می‌توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

وی از مصوبه جدید سازمان مدیریت بر تاکسیرانی، برای الزامی شدن کارت واکسن هنگام تمدید دفترچه تاکسیرانی خبر داد و گفت: با تصویب این مصوبه، به‌زودی تمدید دفترچه‌های تاکسی‌داران تنها با داشتن کارت واکسن تمدید می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم این شرط را برای سرویس‌های مدارس نیز لازم و حتمی دانست و افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تنها رانندگانی می‌توانند تحت پوشش شرکت‌های سرویس مدارس فعالیت کنند که دارای کارت واکسن باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر رانندگانی که واکسن می‌زنند برچسب مخصوصی به شیشه تاکسی آن‌ها نصب‌شده و شهروندان می‌توانند از سلامت راننده اطمینان حاصل کرده و بدون نگرانی از تاکسی در سفرهای درون‌شهری استفاده کنند.

نیک در پایان با ابراز امیدواری برای پایان بیماری کرونا، به اهمیت واکسیناسیون رانندگان اشاره و تصریح کرد: از رانندگان خواهشمند هستیم هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کرده تا در آینده دچار مشکل نشده و سلامت جامعه نیز تأمین شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *