تاکسی فروش
تاکسی فروش
تاکسی فروش,فروش تاکسی,خرید و فروش تاکسی,سامانه تاکسی فروش,فروش تاکسی پژو,فروش تاکسی آریو,فروش تاکسی سمند

تاکسی فروش، همه نوع تاکسی برای خرید و فروش داره!

تاکسی فروش، همه نوع تاکسی برای خرید و فروش داره!

این روزها که در خیابان ها شاهد ترافیک و کمبود فضای پارک هستیم، با افزایش تعداد تاکسی ها هم مواجه هستیم. تاکسی ها برای جابه جایی های درون شهری بسیار مناسب تر از خودروهای شخصی هستند. شما می توانید در محلی که هستید، سوار تاکسی شوید و در محلی که می خواهید از تاکسی پیاده شوید، بدون هیچ نگرانی از بابته جای پارک و یا حتی اعصاب خوردی رانندگی در ترافیک!

تاکسی فروش,فروش تاکسی,خرید و فروش تاکسی,سامانه تاکسی فروش,فروش تاکسی پژو,فروش تاکسی آریو,فروش تاکسی سمند

رانندگی با تاکسی یکی از شغل های پر درسر، اما با عشق است. شاید جالب باشد که بدانید خیلی از افراد از روی علاقه این شغل را انتخاب می کنند. این افراد دوست دارند مردمان متفاوت را ببینند. انسان هایی با سلیقه های مختلف، حرف زدن های جور واجور و حتی برخوردهای قابل پیشبینی و غیر قابل پیش بینی.

پس اگر شما هم یک راننده تاکسی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از شغل خود لذت ببرید. از همین اکنون، با دیدی دیگر به مسافران خود نگاه کنید. از رفتارهای گاهاً تند آنها ناراحت نشوید زیرا این روزها زندگی برای خیلی ها سخت می گذرد و رفتارهای عجولانه آنها را به حساب پر مشغله گی هایشان بگذارید. در یک کلام آسان بگیرید و آسان بگذرید و لذت ببرید …

فواید استفاده از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی

استفاده از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی دارای فواید بسیاری است که در دو بعد اقتصادی و سلامتی می توانیم به بررسی آنها بپردازیم:

  • اقتصادی

اگر ما از تاکسی برای جا به جایی های دورن شهری استفاده کنیم، در مصرف سوخت صرفه جویی کرده ایم که با توجه به قیمت این روزهای بنزین، کمک شایانی را به اقتصاد خانواده خود نموده ایم و از طرفی هزینه اصطحکاک خودرو شخصی خود را کاهش داده ایم. از طرف دیگر اگر از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم می توانیم سرعت رفت و آمد خود را افزایش دهیم و در زمان صرفه جویی کنیم. همان طور که می دانید، زمان هم یک ثروت است و ما می توانیم این زمان را به خانواده و عزیزانمان اختصاص دهیم و یا از این زمان برای بهبود امور کاری خود کمک بگیریم و این یعنی ثروت آفرینی.

  • سلامتی

استفاده از تاکسی سبب می شود تا حجم خودروهای شخصی در خیابان ها کاهش یابد و این امر یعنی بهبود هوای شهری و پاکیزگی محیط زیست. متاسفانه مسئله آلودکی هوا این روزها بسیار جدی است و اگر ما و امثال ما، به این موضوع با دیدی باز نگاه کنیم، هوای پاکی برای فرزندانمان خواهیم داشت! بنابراین با استفاده از تاکسی هم از هوایی پاک بهره مند می شویم و هم محیط زیستی پاک و زیبا را  به خود و فرزاندمان که نسل های بعدی هستند، هدیه می دهیم و این یعنی سلامتی جسم و روح.

نکات خرید و فروش تاکسی

شغل تاکسیرانی یکی از مشاغل پرتنش اما غالباً شیرین است و افراد به دلایل مختلفی به این شغل علاقه دارند که کاملاً سلیقه ای و شخصی است. اما اگر شما علاقه مند به داشتن تاکسی هستید و می خواهید یک تاکسی خریداری نمایید و یا حتی می خواهید تاکسی خود را به فروش برسانید، لازم است تا بعضی از موارد را مدنظر قرار دهید تا خدایی نکرده گرفتار اتفاقات پیش بینی نشده، نشوید.

  • فروش وکالتی ممنوع

اگر قصد فروش تاکسی خود را دارید این نکته را در نظر داشته باشید که باید نقل و انتقال به صورت قطعی انجام شود و تعویض پلاک صورت گیرد. اگر تعویض پلاک انجام نشود، تخلف های خریدار جدید بر روی پلاک شما درج می شود و شما را گرفتار مسائلی می کند که گاهاً خلاصی از آنها سخت و زمان بر است.

  • تسویه حساب قبل از خرید

اگر قصد خرید تاکسی دارید، باید از فروشنده بخواهید که تمام بدهی ها و جرائم مربوط به تاکسی رانی را پرداخت نماید و برگ تسویه ‌حساب چاپی از سیستم سیما تاکسی را که دارای مهر شرکت تاکسی ‌رانی خصوصی است را دریافت نماید و به شما ارائه دهد.

 

تاکسی فروش,فروش تاکسی,خرید و فروش تاکسی,سامانه تاکسی فروش,فروش تاکسی پژو,فروش تاکسی آریو,فروش تاکسی سمند

 

ممکن است شما برای خرید و یا فروش تاکسی دست به کار شوید و به بنگاههای مختلف سر بزنید و سپس در انتظار بمانید تا مورد مناسب شما پیدا شود، اما چقدر زمان می برد تا خریدار و یا فروشنده خوبی پیدا شود؟

ما در اینجا یک نکته را به شما یادآوری میکنیم، این روزها، روزهای خرید و فروش آنلاین و مجازی است. شما فقط کافی است در خانه بنشید به تاکسی فروش سر بزنید و کارهای زیر را انجام دهید:

فروشنده

اگر فروشنده هستید عکس های خوب و با کیفیت از تاکسی خود بگیرید، آگهی فروش خود را ثبت کنید و با موج خریداران روبه رو شوید.

خریدار

اگر خریدار هستید، به سامانه سر بزنید، شهر خود و مشخصات تاکسی مورد نظرتان را وارد کنید و نزدیک ترین تاکسی ها را مورد بررسی قرار دهید.

(این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای راننده تاکسی شدن باید شرایط زیر را داشته باشید:

تابعیت جمهوری اسلامی، نداشتن سوء پیشینه و نداشتن اعتیاد، بین 23 تا 50 سال سن، گواهینامه پایه دو، حداقل مدرک دیپلم، کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت و تاهل.)

اما این تاکسی فروش کجاست؟

تاکسی فروش کجاست؟

همه ما سایت هایی برای فروش انواع ماشین دیده ایم، اما هیچ کدام به صورت اختصاصی به تاکسی نپرداخته اند، به همین دلیل امروز می خواهیم شما را با بزرگترین “تاکسی فروشی” آشنا کنیم، بله “تاکسی فروش” اینجاست!

 

تاکسی فروش,فروش تاکسی,خرید و فروش تاکسی,سامانه تاکسی فروش,فروش تاکسی پژو,فروش تاکسی آریو,فروش تاکسی سمند

سامانه نیازمندی های آنلاین تاکسی فروش به آدرس اینترنتی Taxiforosh.com، به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش تاکسی فعالیت می کند. این سامانه، با هدف فروش آنلاین و بی واسطه تاکسی راه اندازی شده است و در طول سالهای فعالیتش توانسته تمام نیازهای تاکسی داران، اعم از فروش تاکسی و یا خرید تاکسی را، برآورده کند.

سامانه خرید و فروش انواع تاکسی، این امکان را دارد تا شما بر اساس محل جغرافیایی خود، بتوانید از امکانات سایت استفاده کنید. مثلاً اگر قصد خرید تاکسی را دارید، از شهر خود جستجو را آغاز کنید و بتوانید بهترین تاکسی متناسب با نیاز خود را در نزدیک ترین محل به خود بیابید.

در تاکسی فروش شما می توانید انواع متفاوتی از تاکسی، مانند تاکسی سمند، تاکسی آریو و تاکسی پژو را بیابید و بهترین تاکسی را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *